Nieaktualna treść

Ten artykuł zawiera pojęcia i/lub koncepty, które albo nie pojawiły się jeszcze w tłumaczeniu, lub które są z nim niezgodne. W przypadku wszelkich niezgodności prosimy o aktualizację pojęć do tych używanych w tłumaczeniu.

Medium

Medium to tajemnicza kraina, która stanowi część Incipisfery. Po raz pierwszy zostało wprowadzone gdy Dom Johna został wysłany do obszaru kiedy ugryzł Kruksytowe Jabłko. Później dołączył do Rose, Dave i Jade.

Nannasprite opisuje Medium jako pierścień czystej pustki, dzielący światło i ciemność. Medium wydaje się być głównym organem Incipisfery, z królestwem ciemności poza nim w stosunku do czterech głównych planet i królestwem światła w jego obrębie. Aby być całkowicie specyficznym, Hussie określił Medium jako kończące Osłonę.

Głównym celem Sburba jest osiągnięcie Medium i dojście do Siedmiu Bram, ostatecznie osiągając sferę Skai w jego centrum. Punktem wyjścia tej podróży jest indywidualna planeta każdego gracza. Każda planeta ma coś wspólnego z tytułem gracza, a co ważniejsze, z jego osobowością. Skrzaty, Ogry i wiele innych przeciwników musi być zwalczane przez graczy, aby móc budować swoje konstrukcje do jak najwyższego poziomu. O dziwo, gracze nadal otrzymują prąd i dostęp do Internetu, nawet jeśli przewody są wyraźnie nie podłączone do niczego. Rose wysnuła teorię, że gra dostarcza tych usług, aby nie dawać graczom niepotrzebnych utrudnień – to znaczy, nawigowanie w ciemnym domu lub brak możliwości komunikować się z innymi graczami w sesji – na początku gry.

Należy zauważyć, że planety trolli zostały zniszczone, jedna po drugiej, przez Jacka Noira, a także utraciły Prospit i Ders.

Jak dotąd, wszystkie planety Pustej Sesji posiadały motywy śmierci i spustoszenia. Jest to poniekąd właściwe, ponieważ oznacza to, że sesja jest nieważna i nie może przynieść owocu. Fakt czy jest to celowa mechanika gry lub usterka pozostaje nieznany.

Planety poza Medium Edytuj

Eight Planet Session

Schemat wyświetlony w Laboratorium Skaianetu w pierwotnej sesji wydaje się sugerować, że istnieje osiem planet, każda z Siedmioma Bramami między nimi a Skaią. Znaczenie tego obrazka było przedmiotem spekulacji przez długi czas. Jednak teraz jest najbardziej prawdopodobne, że to zapowiedź sesji z 8 przed- i po-zgrzytowymi dzieciakami.

Sesja DzieciakówEdytuj

Przed zgrzytem Edytuj

Four Planets

Po zgrzycie Edytuj

Act6Act4

Sesja trolliEdytuj

Sesja CalibornaEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.